FREAKY FRIDAY

Jag

Godkväll gottfolk!

Idag var jag självklart i skolan. Allt gick perfa och nu har jag en ide hr jag ska kunna göra en bil med motor som ska rulla mer än 6 meter, men mindre än 7. Fast det ända som är planerat är att den kommer (hoppas jag) rulla 6 meter. Sen vet jag inte?, får väll typ springa efter och vända på den. Juste glömde jag att säga att den ska vända och åka tillbaka också?
Hur ska man kunna göra det när man bara får röra den 2 gånger?
jaja, får väll tänka ut något...

Idag efter skolan så gick jag hem till Julia. Vi var ute i parken och gungade som småbarn, kulkul!
Sen bestämde vi oss för att spela lite basket och träna tills vi ska slå ut alla andra på skolgården. Så vi gick in och tog en boll. Men den var inte pumpad så vi gick ner till OKQ8? där tog vi cykelpumpen, men nej bollens hål var ju för liten. Så  vi gick in och frågade om dem hade en fotbollspump. Men de sa åt oss att gå ner i garaget till "Gör Det Själv Hörnan". Så vi gick ner med lite tvekan. Så vi gick ner för en jätte smal trappa. Sen genom några dörrar. Tillslut kom vi till garaget. Det var INGEN där. Inte än ända kotte. Så vi gick till pumpen , satte på den och den började blåsa väldigt mycket! Vi kunde inte få stopp på den ,men då kom vi på att jag höll in den. oops!
När vi skulle gå upp och fråga om hjälp så kommer en ensam gubbe in och bara går runt. Han var där uppe vid affären innan och gick bara runt. Så han hade följt efter oss!
Jag och Julia blev ju jätterädda och sprang såklart åt fel håll. Så när vi kom fram längst ner i garaget så fanns det ju ingen port eller utgång. Så vi tryckte oss emot en pelare och försökte ringa någon. 
Fast vi ville inte att han skulle hitta oss där så vi bestämde oss för att kuta förbi. Så vi sprang förbi honom och upp ur garaget. Sen efter någon minut så kom han också upp. 
Sen efter det så sa dem åt oss att trycka hårdare mot bollen. 
När han hade gått, gick vi ner dit och pumpade den, det gick!
Så vi gick och spelade lite basket sen. 

Jag har precis tittat på talang och våran förra fritidslärare var med i talang!!!
Om ni såg de två kossorna och en kille med en stor svart hatt och svarta kläder. Han är killen med svarta kläder!
Och dom gick vidare! brabra
De sjöng om laktosintoleranter, haha

Imorn ska jag till Skutan och hjälpa till på hopptävlingen. Hoppas Neff kommer på bra plasering!
 puss o kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0