MÅNGA VISNINGAR!

Grönalund


Idag vaknade jag vid 10. Gick upp och städade lite... Emma gick ner till Centrum och mötte Emil. När dem kom så åkte alla vi och tittade på visningar.  Först var det en i stan. Den var jättefin ,men tyvärr bara en liten 2a. Det var ett litet kök och ett litet rum. Annars skulle vi ha bjudit på det....
Sen åkte vi vidare till Vidja och tittade på ett hus där. Det var fint. Ganska stort ,men ett rum för lite. Sen åkte vi vidare till Farsta  och tittade på ett hus där.  Det var onödigt att flytta dit när vi ändå bor i Farsta så det blev inget. Så vi får leta vidare. Jag vill bo stan eller typ lite längre ut och bo nära ett stall.
/ Hanna<3

Kommentarer
Postat av: Sofi

Du ska väl gå kvar i skolan? <3

2009-03-01 @ 21:30:50
URL: http://livetistallet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej! det ska jag inte :P <3

2009-04-01 @ 20:55:58
URL: http://gulapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skojja . Såklart jag ska! :P <3

2009-04-01 @ 20:56:23
Postat av: hanna

Jag skojja . Såklart jag ska! :P <3

2009-04-01 @ 20:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0