Rekord!

Hej allihopa!
Imorse vaknade jag hos Hannah. Jag, Julia, Emma och Sofie sov hemma hos henne igår. Vi tittade på Beck och Böjrn Gustafssons film. Sen tittade vi på massa andra filmer. En skräckis också...
Vi pratade i telefon med några från våran skola och då skulle vi ävla om vem som kunde vara vaken längst. 
vi tog rekordet asså. För mig iallafall xD
Gissa när vi somnade?
HALV SEX!!! Då brukar jag äta frukost på vardagar! Det var sjukt!
Vet inte vem som vann. Men det borde varit vi. Annars har dem fuskat.
Så man är ju inte pigg idag.
Klockan 1 så åkte jag o Emma till stallet. Där var dem staste ponnysarna! Perla och sk'umur.
Det var väldigt härligt att rida i den mjuka snön! Perla tyckte också det.
Jag red Perla och Emma Sk'umur och Alice longerade lilla Confetti. Vi red ut i ca 40 minuter och allt gick jätte bra! Älskar dem där två asså.

Imorn är det Skutan som gäller. Vi ska ha teori fast vet inte hur de blir. Men jaja... Nu ska jag sova.. Godnatt allihopa!
/Hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0