FULL RULLE...


Hej allihop!
Idag vaknade jag vid 11. Åt några rostade mackor och sen efter det åkte jag, mamma o Emma till Farsta Centrum. Vi skulle ta kpa mat till Amanda. Sen bar det av till Nacka Forum. Jag blev förvånad över hur stort det var! Det fanns jätte många bar affärer. HM hade divided. Divided finns ju i stan, men det är inte ofta det finns i ett köpcentrum...
Jag såg en jättefin blå vårjacka. Tänkte köpa den men, jag vill spara lite pengar till Börjes senare. Så jag köpte den inte...
Emma ville ha något på Gina Tricot som var slut i Nacka så vi åkte till Farsta Centrum igen. Där fanns den. Fast inte på Gina utan på BikBok. Intressant va?

När vi kom hem tittade vi på melodifestivalen...
Bidragen idag var sådär,men Agnes, Anna o marie, och  dem är piloterna var bäst.Dem gick ju också vidare till final och andra chansen? tror jag?

Jag har önskat mej på min födelsedag som är snart att åka till Börjes. Jag behöver nya ridgrejor. Så nu gäller det att spara pengarna! Det kmr nog gå bra...
Hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0